Aqua Fitness

Zajęcia aqua fitnessu kierowane są do wszystkich grup wiekowych.
Każdy wybierze coś dla siebie.

Oferty specjalne dla firm i instytucji

 

Zalety treningu AQUA FITNESS :

  • odciąża stawy i kręgosłup,
  • poprawia gibkość ciała,
  • wzmacnia mięśnie całego ciała,
  • obniża napięcie mięśni i ułatwia korygowanie postawy,
  • zwiększa ruchomość stawów,
  • rozwija mięśnie i ułatwia likwidację cellulitisu,
  • zwiększa elastyczność mięśni, ścięgien i więzadeł,
  • zwiększa wytrzymałość organizmu, poprawia kondycję ruchową i równowagę,
  • zwiększa pojemność wyrzutową serca oraz siłę mięśni związanych z oddychaniem,
  • uwalniana w trakcie zajęć endorfina wpływa korzystnie na samopoczucie likwidując napięcie i stres,
  • wysmukla sylwetkę, redukuje tkankę tłuszczową, podczas godzinnego treningu spalanych jest około 580 kcal.

 

Wykonując ćwiczenia, nie trzeba umieć pływać !!!

 

JAK WYGLĄDA TRENING?

Zajęcia odbywają się na pływalni pod okiem instruktora. Znajduje się on na brzegu, (niekiedy w wodzie) pokazując kolejne ruchy, poprawiając i korygując poszczególne ćwiczenia. Ćwiczenia wykonuje się przy muzyce.
Zajęcia mogą odbywać się w wodzie o średniej głębokości (do klatki piersiowej -shallow water) i głębokiej (stopy nie dotykają dna basenu – deep water).

Podczas zajęć podstawowym sprzętem są pasy wypornościowe. Dodatkowo używa się różnego rodzaju akcesoriów, które dodatkowo zwiększają opór:

  • rurek piankowych (tzw. makaronów)
  • rękawice,
  • aqua dyski,
  • aqua twiny,
  • aqua stepy
  • power sticki,
  • aqua hantle itp.

Dzięki tym przyborom mięśnie pracują efektywniej. Trening w wodzie trwa 30-50 minut.

Ciąża to nie powód, żeby rezygnować z aktywności. Sprawna mama to przecież same korzyści – nie tylko dla dziecka, ale i dla niej samej. Zadbaj o to, by być w formie przez całe dziewięć miesięcy. Jeśli do tej pory uprawiałaś sport, z pewnością nie będziesz chciała zrezygnować z ruchu. I wcale nie musisz. Powinnaś tylko dostosować rodzaj ćwiczeń do stanu, w którym teraz jesteś, zwłaszcza gdy twój brzuszek zacznie się już zaokrąglać. Nawet przyszłe mamy, które do tej pory niezbyt regularnie ćwiczyły, też mogą zadbać o swoją kondycję – to naprawdę doskonały sposób, by lepiej przygotować się do porodu. Zresztą nie tylko – już podczas ciąży dostrzeżesz znaczne korzyści, bo dzięki ćwiczeniom zminimalizujesz dolegliwości kolejnych miesięcy.

Zajęcia odbywają się w PONIEDZIAŁKI  i w ŚRODY o godzinie 19.00 oraz w CZWARTKI o godz. 19.30

CENNIK:

cena za pojedyncze zajęcia – 25 zł

cena karnetu miesięcznego(4 spotkania), zajęcia 1 raz w tygodniu – 80 zł
cena karnetu miesięcznego (8 spotkań), zajęcia 2 razy w tygodniu – 140 zł

cena karnetu miesięcznego (12 spotkań), zajęcia 3 razy w tygodniu – 180 zł